četvrtak, 8. ožujka 2012.

Baš sam produktivna ovih dana, pa evo da vam pokažem još jednu svoju manikuru....

Moram vam reći da sam u ovaj roza lak se zaljubila na prvi pogled i očarao me potpuno. Radi se o Eveline u nijensi 601. u 2 premaza savršeno prekrivanje, brzo se suši, sad koliko će ostat na noktima ćemo vidjeti, ali za mislim 15-ak kn (10 ml) sam sasvim zadovoljna. 
pokušala sam ga uhvatiti najbolje što sam mogla ali uvijek na fotkama je nekako narančast, ovo je najbolje što sam mogla izvući iz njega. inače je tamno roza skoro crveni. ja koja mrzim roza lakove sam oduševljena njime.

(shvatila sam da kad sam cistila sam preskocila palac, ali namucila sma se da uhvatim realnu sliku pa sam ostavila kako je)


Da ne ostane samo tako opet sam se igrala crno, srebrnim crticama ( b* i essence). I dobila ovo:



Priznajem, nisam najurednija danas ali biti će bolje drugi put :D


Kako ste vi zadovoljni eveline lakovima? ja za sada imam 2 i prezadovoljna sam.

Nema komentara:

Objavi komentar