ponedjeljak, 12. ožujka 2012.

Holo sir, yes, sir!

Ne nisam se prebacila u mornaricu ali catriceov lak - 500 Sir! yes, Sir! me odmah očarao. Ne volim maslinasto i  smeđe lakove ali ovaj kako ga je moj dragi nazvao mornarički me oduševio.
Na žalost zaboravila sam ga slikati samoga, no pokazat ću vam kako sam ga ja kombinirala.

Budući da sam za vikend dobila novi top coat (catrice C07 ?Holo que tal?!) iz catriceove kolecije million styles odlučila sam ga isprobati, a budući da sam Sir! već imala na noktima evo što sam dobila




 Moram reći da ne volim šljokice ali ovaj top coat mi se jako sviđa. Ima puno sitnih čestica koje se presijavaju a inače su prozirne kao što se vidi (ne vidi ) na slikama.
Ugl jako sam zadovoljna s oba laka i toplo preporučam. :D

(i isprika na neokrenutoj slici bila sam lijena ju okrenuti nakon sto sam vec stavila)

Do slijedećeg čitanja veliki pozdrav!
Ninocka


2 komentara:

  1. izgleda jako lijepo! obožavam takve lakove! nedavno sam si nabavila catrice 860 browno mars :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D ja obozavam ovaj lak, zapravo jako puno lakova obozavam... iako nemam bas neku zavidnu kolekciju (nekih 50ak) ali meni dovoljno

      Izbriši