srijeda, 7. ožujka 2012.

Sretan Vam dan Žena!!
Evo mene nazad, nakon rješenih svih problema s internetom :D

imam za vas nove noktiće, radi se o nečem vrlo jednostavnom a rado nosivom.

u podlozi je s-he -230, a crtala sam s b* (b.pretty) nail linerom - 8 silver pearl, i essence nail linerom - 09 mysterious black.

evo procjenite sami koliko sam uspješna bila :D



moram reći da lak u podlozi me nije baš oduševio. u bočici izglea odlično, kao na slikama samo s malo više roza odsjaja, ali da bi tako izgledao na noktima treba mu min 3 sloja. (na slici su 4).

Na kažiprstu se vidi da crte nisu baš ravne, na žalost nisu, bile su i nisam odmah pofotkala i naravno cim sam se pomaknula zapela sam i zeznula. ah bit će bolje drugi puta, za početak sam zadovoljna.

Kako se vama sviđa??

Nema komentara:

Objavi komentar