petak, 16. ožujka 2012.

Palac gore, Palac dolje!

Danas ću svam pisati o malo više toga, a naravno pokazati i još jednu manikuru. Razmišljala sam da to odvojim u 2 posta ali ipak odlučila na jedan.

Evo o čemu ću pisati, pa prosudite isplati li se dalje čitati:


radi se o :
  • 2in1 hand & nail balm od essencea
  • nail polish remover također essence (summer edition s mirisom nara)
  • nil care pencil - essence
  • nail cuticle softener pencil - essence
  • nail polish corrector pencil - essence
  • b.pretty nail liner - 8 silver pearl
  • essence nail liner - 09 mysterious black
  • catrice 060 Mona Lisa Is Staring Back
E sad kreće moje hvaljenje/kuđenje svakog posebno.

Prvo bih htjela dati loše ocjene pa onda dobre. Krećem s 

essence nail liner - 09 mysterious black 
Volim linere u svim bojama ali ovaj me jako razočarao. Jako je gust te je teško s njim povlačiti tanke crte. Jako puno ga se primi na četkicu, bolje rečeno na sve osim na kist pa koliko god da ja pokušam ga skinuti s kista u poslu se uvijek krene slijevati po četkici.
evo primjera:


Prije sam već skinula višak ali ne pomaže. Od mene on dobiva jako veliki minus.


ail polish remover - essence (summer edition s mirisom nara) 

Miris nara volim, dapače obožavam, ali ovo nije podnošljivo. Budući da sam imala skidač laka za nokte koji je imao izuzetno jak miris koji mom dragom nije odgovarao u žurbi sam uzela ovaj da mu ugodim (onaj je ionako bio prazan)
No što sam time dobila, 
odstranjivač koji je po meni dosta slab, lošeg mirisa, koji nikako ne paše (diže mi se želudac). Da nije mirisa rekla bi da je ok, jer ipak nije toliko slab ali ovako dobija i on minus.

E sad redom na ono što mi se sviđa i bez čega ne mogu:

2in1 hand & nail balm - essence 

Krema za ruke koja me oduševila. Već su 2 u smeću treća na polici. 
Vrlo mala količina je dovoljna za cijele ruke, kada nisu presuhe to je veličina zrna graška.
Blagog i ugodnog mirisa, spas za moje ruke :D veliki plus


nil care pencil - essence 
nail cuticle softener pencil - essence

Naime, ove olovke su spas mojim zanokticama i kožici noktiju s čime vodim jako veliku bitku. Ulja koja se u njima nalaze su ugodnog mirisa (žuta - limun, narančasta - naranča) te s četkicama se mogu vrlo lako nanositi u dovoljnim količinama. Veliki plus i za njih.


b.pretty nail liner - 8 silver pearl 

Evo prvo slikice:

puno drugačije tekstre nego essenceov. nema slijevanja viškova, dosta rijedak pa se lako povlače tanke crte, po meni dovoljne. kist ne malo duže nego kod essencea što sam mislila da će mi biti problem ali se na kraju ispostavilo kao jako dobro za upotrebu. također plus.



nail polish corrector pencil - essence 

Za nas smotane ljude, koji imamo laka svuda po prstima, dušu dalo. četkica kao kod narančaste olovke i još 3 dodatne kada se ove obojaju. izuzetno lijepog mirisa, još nisam shvatila na šta me podsjeća ali veliki plus.

i zadnje : 

catrice 060 Mona Lisa Is Staring Back 

lijepa mazivost, u 2 sloja super prekrivanje, također plus.


to je sve (napokon), komentirajte sto vam se sviđa, ali i ono što ne da se popravi.

Ninocka

3 komentara:

  1. ta olovka za korekcije mi je najdraži essence proizvod! nema acetona a sadrži i tvari za njegu (čini mi se da je neko ulje ali nisam sigurna, što je dobro za takav proizvod. meni je samo bitno da sve izkorigiram dok se lak još nije osušio, ali ne čim se nanese jer se onda i lak i "aceton" počnu slijevati niz kožicu. dakle, bitno je da ima ta ulja za njegu i da nema acetona jer kad radim manikuru, ne idem odmah saprati "aceton" već pustim da se lak osuši do kraja (znači ako nema acetona, nema mi što nagrizati kožicu dok čekam da se lak osuši). i stvarno jako fino miriši! jedini je bed to što vrh korektora ostane prljav nakon čišćenja tamnijih lakova. probala sam čistiti vrh s acetonom - razlika se vidi ali definitivno ne možeš ukloniti sav tamni lak pa se ni ne isplati. ja ga čistim dok radim korekciju i to je to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se u potpunosti :D imala sam i malu olovku za istu svrhu (tamnije roza boje) još ljepše miriši ali ima četkicu kao ova žuta olovka, i nisam baš zadovoljna.

      Izbriši
  2. Nisam isprobala ove proizvode, ali olovke ću sigurno kupiti. :)

    OdgovoriIzbriši