petak, 2. ožujka 2012.

Pozdrav svima (ukoliko itko pročita ovo).

evo još jednog bloga o noktićima, znam da ih je hrpa, i sama ih pratima, ali kad vec imam tonu lakova zašto da ih ne podjelim s vama. Možda nekome od vas pomogne, a možda vam dam i koju ideju za manikuru.

ja nisam jedna od onih s perfektnim noktima, koji ne pucaju i jako su dugi, baš suprotno ali to me ne sprječava u tome da budu oblikovani i uređeni :D

Budući da su sada u fazi kada čekam da još malo narastu pokazat ću vam jednu stariju manikuru, i uz to i 2 lakića.

Lak u podlozi je Catrice-450 Sand Francisco, a french je rađen s essence - twins glitter topper.

nije sjajno, ali za sada to je jedina slikica koju vam mogu ponuditi..

Bit će toga još.

Veliki pozdrav....


3 komentara:

  1. hej, dobrodošla u blogosferu :-D
    manikura dobro izgleda, a ne moramo sve imati nokte od pol metra ;-D
    prijedlog: stavi fotku uz profil, da se ne guraš među one koji je nemaju... i gfc da te ljudi mogu pratiti :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se. imam ga :)

    Svrati na moj blogič, darivanje je u tijeku :)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. curke hvala vam :D
    melody of beauty - prikljucila sam se i nagradnjači :D
    nail crazy - hvala nma savjetima jos se navikavam na ovo, a usput mi je i internet bio u kvaru pa sam na ovo skoro i zaboravila.

    OdgovoriIzbriši