ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

first ombre nails :D


Prije nego što pređem na stvar želim s vama podijeliti vijet da TheCloee's everyday ima darivanje koje je u tijeku do 1.4. a možete ga potražiti na njenoj stranici.

I još jedna novost od sada me možete pratiti i na facebooku.

A sad da krenemo na ono o čemu danas želim pisati, a to je moja prva ombre manikura. inace nisam baš spretna u nailartu ali ovo sam željela pokušati, jer je jednostavno a efekto izgleda.







dodala sam na kažiprste po jednog nazovimo leptirića. Ovo mije zapravo bila ideja za jedano proljetno darivanje ali sa svojom izvedbom nisam najzadovoljnija, pa čekam bolju ideju. 




Koristila sam, redom od najsvijetlijeg


  • eveline (colour instant) 499
  • essence 41 very berry
  • essence 08 ultimate pink
  • eveline (colour show) 601
  • essence 61 fame fatal


Ukoliko vas neki od lakova posebno zanima, komentirajte pa ću pisati o njemu.
i imam pitanje za vas, imate li vi ideju za proljetnu manikuru??

Komentirajte sve dobro i loše, a čitamo se uskoro ponovo.

Ninočka

Nema komentara:

Objavi komentar